نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه،نسبت به گسترش خرافه پرستی در جامعه هشدار داد و اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی با راهکارهای عملی و مشخص نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و خرافه پرستی در جامعه دارد.

به گزارش يزدفردا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد،حجت الاسلام و المسلمین محمد علی صدوقی طی نشستی با اعضای دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان یزد با بیان این مطلب با اشاره به وظایف مهم شورای فرهنگ عمومی، گفت : در حال حاضر کارهای موازی کاری فراوانی در سطح دستگاههای اجرایی استان صورت می گیرد.
وی با بیان اینکه سنت حسنه را باید ترویج بدهیم،تصریح کرد: برای عملی کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی باید راهکارهای جدیدی اندیشیده شود.
امام جمعه یزد گفت: تقویت کارگروه ها و اولویت بندی مصوبات بر ای اجرایی کردن از مهمترین وظایف دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی است.
حجت الاسلام و المسلمین صدوقی با ذکر این نکته که باید پشتیبانی خاصی از دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی صورت بگیرد متذکر شد: برنامه ریزی دقیق و تحقیق و همچنین اثر گذاری باید در دستور کار این دبیرخانه قرار گیرد.
در ابتدای این نشست همچنین حجت الاسلام احمد عجمین دبیر شورای فرهنگ عمومی استان یزد گزارش از بدو شروع بکار دبیرخانه این شورا را ارائه داد.
وی ضمن تشکر از حمایت های حجت الاسلام و المسلمین صدوقی از فعال شدن دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در استان خبر داد و گفت: بنا داریم بدون شعار و تبلیغات با جدیت مصوبات شورای فرهنگ عمومی را عملیاتی نماییم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی در جامعه، تصریح کرد: کارگروهای خانواده و آموزش و پرورش در این زمینه فعال شده است.

گفتنی است در پایان این نشست هر یک از اعضاء نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا